dilluns, 6 de desembre del 2010

On et pots trobar aquesta estàtua?



El llibre

Cinco horas con Mario
Autor: Miguel Delibes

Aquest llibre el vaig llegir quan tenia 16 anys, a l'antic segon de BUP. Crec que vaig ser l'única que se'l va empassar de pe a pa, la majoria deia que no podien passar més enllà del primer capítol. Potser no és un llibre molt recomanable per un xiquet de 16 anys, però a mi em va marcar. La dona del difunt Mario repassa la seva vida junts durant 5 hores, el que han fet, el que no han pogut fer, les alegries i les penes,... Sobretot en recordo els "besos al aire" que li feien els que anaven a donar-li el condol. Algun dia el llegiré de nou.


La foto 

1a pista: El cavaller és una gran pista. 


Enviada per: Marta

4 comentaris:

  1. Ei, em sembla que ja ho tinc! És la plaça de Reus, amb l'estàtua del general Prim?

    ResponElimina
  2. Em sembla que la Txell té raó, serà impossible atrapar-la...

    ResponElimina
  3. ohhh, no m'heu deixat temps. Això que els Viena eren una bona pista. Més que el General Prim, a qui nohavia reconegut

    Només calia anar a la pàgina del Viena i esperar que passin les imatges dels establiments

    ResponElimina
  4. Doncs sí sí, Txell, és la plaça del General Prim de Reus.

    La Txell està bastant imbatible, Xexu :)

    Mireia, molt bona idea lo que comentes del Viena, no hi havia pensat jo :)

    ResponElimina