dilluns, 21 de març del 2011

Foto a la platja?




El llibre

Kafka on the Shore
Autor: Karuki Murakami

És la història d'un adolescent que s'escapa de casa per fugir d'una terrible profecia i també la història d'un avi que no sap llegir. I moltes altres històries que van convergint sorprenentment.
Llegint aquest llibre ens anem endinsant en un món on els gats parlen, els peixos cauen del cel i els esperits abandonen els seu cos per a fer l'amor.
Amb l'endevinalla d'avui fem un petit homenatge al darrer Premi Internacional Catalunya, el sorprenent escriptor japonès Haruki Murakami.


La foto

1a pista: No, no és pas a la platja.


Enviada per: Fidel

7 comentaris:

  1. Aquesta no la puc deixar passar, és la primera que encerto sense haver de fer cap recerca ni investigació. :-))
    Si no vaig molt equivocat es tracta de l'ermita de Sant Joan de Caselles a Canillo (Andorra), jo mateix en vaig penjar una imatge al meu blog perquè la vaig visitar en les meves vacances del 2009.

    ResponElimina
  2. Òndia, McAbeu, ens acabes de deixar de pedra. Ens pensàvem que aquesta costaria. :-)
    Exacte, es tracta d'una de les moltes esglésies romàniques d'Andorra, en aquest cas a la Parròquia de Canillo.
    Felicitats! T'acabes de col·locar en primera posició empatat amb la Txell a 6 endevinalles. :-)

    ResponElimina
  3. coi...aquesta que la sabia...faig tard

    ResponElimina
  4. Jo, per no reconèixer, no reconeixia ni la portada del llibre, que jo tenia l'edició del gat! Quin desastre... Mac, que te l'estàs buscant!!!

    ResponElimina
  5. No, XEXU, que de veritat que aquesta no "l'he buscat" que ja la sabia. ;-D

    ResponElimina
  6. Tranquil, garbi24, el proper dilluns tindràs una nova endevinalla per a provar-ho. :-)
    I què, Xexu, et va agradar el llibre?

    ResponElimina
  7. MAC!!!!! Que aquesta també la sabia sense mirar!!! No s'hi val ja em guanyes ;)

    ResponElimina