dilluns, 7 d’octubre del 2013

Una de simis i de cràcia sense gràcia



El llibre

Simiocracia
Autor: Aleix Saló

Si voleu llegir de forma divertida, i així és millor que ens ho prenguem, la crisis econòmica actual, l'Aleix Saló ho fa amb molt gràcia. És un llibre de lectura fàcil i ràpida, que potser a alguns pot ajudar a intentar entendre una mica el merder en el que ens han posat els de dalt (o potser hauria de dir de baix, perquè de sants no en tenen res).


La foto

1a pista: El temps de la foto és costum.


Enviada per: Marta

5 comentaris:

  1. Em sonava de quan vaig estar d'interrail per Bèlgica... És a Gent, la torre del rellotge de l'estació de Gent - St. Pieters!

    ResponElimina
  2. M'ha costat una estona trobar aquest rellotge però em sembla que al final l'he acabat localitzant a Gant, capital de la província de Flandes Oriental a Bèlgica.

    ResponElimina
  3. A veure si l'encerto: és l'estació de Gent-Sint-Pieters a Gant, Bèlgica?

    ResponElimina
  4. No estic segura si se m'ha enviat la resposta. Per un cas, hi torno: És l'estació Gent-Sint-Pieters de Gant, a Bèlgica?

    ResponElimina
  5. Carai nois, a la primera! Felicitats als tres!

    ResponElimina