dilluns, 29 de setembre del 2014

Del Via Llibre, nois!





El llibre


El anarquista que se llamaba como yo
Autor: Pablo Martin Sánchez

La novel·la és sobre un anarquista que s'anomena com l'autor i que fou condemnat al garrot vil per atemptar contra la dictadura de Primo de Rivera. 

Jo vaig trobar-me el llibre amagat entre unes pedres d'aquest lloc mateix on s'ha fet la foto. Es veu que l'havia amagat la gent del Via Llibre per celebrar els 100 programes. I vaig ser la primera de trobar un llibre, perquè no el buscava, me'l vaig trobar per casualitat.


La foto

1a pista: O. Praem.


Enviada per: Marta

2 comentaris:

  1. Hoola!

    Quina gràcia trobar-te un llibre entre les pedres!

    Em sembla el Monestir de Santa Maria de Bellpuig de les Avellanes, a Os de Balaguer, a la comarca de la Noguera.

    Imma


    ResponElimina
  2. Doncs sí Imma, és el Monestir de les Avellanes. Molt bonic el monestir i l'entorn. Felicitats de nou Imma!

    ResponElimina