dilluns, 2 de desembre del 2013

Sí, és Catalunya. Però on?



El llibre

El carter sempre truca dues vegades
Autor: James M. Cain

Amor, sexe, desig, passió, mort. Un cúmul de sentiments que no deixen indiferent al lector. El cas és que, facis el que facis, el que ha de passar passarà, perquè al carter no se li escapa de deixar-te la carta que et toca, si cal truca dues vegades.

Us deixo aquí el comentari del Xexu que he trobar per casualitat: http://llibresipunt.blogspot.com/2012/11/el-carter-sempre-truca-dues-vegades.html.



La foto

1a pista: L'Almansor hi va passar per aquí fa molt i molt de temps.
2a pista: Hi podreu trobar la guixera, per aquí.


Enviada per: Marta

6 comentaris:

  1. Ada, no és Llinars. Tornar-ho a intentar amb la propera pista :)

    ResponElimina
  2. Crec que es tracta de Lilla (Montblanch), a la serra de les Guixeres, i que va patir l'atac d'Almansor el 978.

    ResponElimina
  3. Hauria de ser Òdena, per l'explotació del guix i perque hi va passar Almansor.

    ResponElimina
  4. Em sembla que la segona pista m'ha ajudat. És Lilla?

    ResponElimina
  5. El MartinS i la Txell l'han encertada. La descripció del MartinS ja no deixa lloc a dubte.

    Teresa, jo també em pensava que lo de guixeres venia pel guix, però vaig descobrir que era una planta. I mira que la tinc a prop (jo sóc de Montblanc) i no ho sabia :(

    Gràcies a tots per participar.

    ResponElimina