dilluns, 20 de maig del 2013

Confessions



El llibre

Jo confesso
Autor: Jaume Cabré

Un llibre colossal, amb una narració sorprenent i viva: molts paràgrafs no tenen menys de tres històries barrejades. No és una història, en són deu o vint o trenta. El fil conductor, però, el duu el narrador, un home amb una intel·ligència que el sobrepassa i que l'impedeix gaudir de la vida. No us l'heu de deixar perdre. Però us aconsello que el llegiu en format electrònic, en paper ha de pesar una barbaritat.


La foto

1a pista: Un accident geogràfic.


Enviada per: Marta

4 comentaris:

  1. Em sembla que és Querforadat, amb el Cadí al fons... a veure...

    ResponElimina
  2. Òndia, Carme. A la primera!
    Ja ens diràs com l'has trobat. Suposem que per la foto, perquè la pista no era pas fàcil.
    Felicitats! Ja en duus 27! :-)

    ResponElimina
  3. El Cadí es reconeix bastant fàcilment si el tens prou vist com és el meu cas.

    I el poble, que no conec tant, perquè només hi vaig estar un cop i fa anys, doncs sí, per la foto, buscant fotos del Cadí.

    M'encanta aquest joc de reconèixer llocs, tot i que a vegades no sé ni com posar-m'hi!

    ResponElimina
  4. Me n'alegro que t'agradi Carme. Ara, per no saber com posar-t'hi, ets la tercera del rànquing :)

    Merci i a veure si ens envies alguna foto :)

    ResponElimina